Karo Way – Smarte valg til hverdagens sundhedspleje

Iværksætteri, samarbejde og kommerciel forståelse er kernen i vores forretning. Vores kultur er præget af hurtighed, beslutsomhed og vilje til at tænke nyt, og vi opfordrer til udveksling af ideer på tværs af grænser og handler, hvor andre tøver.

Som en kommerciel sundhedsvirksomhed med det formål at styrke hverdagens sundhed tilbyder vi gennemprøvede løsninger, der giver folk kontrol over deres helbred og forbedrer deres livskvalitet. Med innovation og iværksætterånd stræber vi efter at blive en førende kraft inden for hverdagssundhed globalt.

Med vores gennemprøvede og pålidelige brands tilbyder vi løsninger, der forenkler folks liv. Ved at støtte folk i at træffe informerede beslutninger, styrker vi deres kontrol over eget helbred. Vi tror på, at smarte valg for hverdagssundhed kan øge livskvaliteten og gøre det muligt for mennesker at leve deres liv fuldt ud.

Sammen arbejder vi gennem vores iværksætterånd og vores stræben efter innovation for at blive en førende kraft inden for hverdagssundhed – og for at gøre en forskel for mennesker over hele verden.

Hos Karo er vores forpligtelser grundlæggende i vores stræben efter at skabe sundere og mere bæredygtige samfund

Vi ønsker at forbedre folks sundhed og trivsel, beskytte miljøet og fremme retfærdighed. Vi er en kommerciel sundhedsvirksomhed med et klart formål: at hjælpe folk med at føle sig godt tilpas og forblive sunde i deres hverdag.

how-to-win-3

For os handler et godt helbred om, at håndtere, behandle og forebygge hverdagens sundhedsudfordringer. Vi tror på, at smarte valg for hverdagssundhed kan øge livskvaliteten og gøre det muligt for mennesker at leve deres liv fuldt ud. Gennem innovation, iværksætterånd og vores betroede brands giver vi folk mulighed for at træffe smarte valg for en bedre hverdag.

Bidraget til et sundere samfund

Vi har defineret et sæt forpligtelser, der driver og vejleder os i alt, hvad vi gør.

Samfund

Vi ønsker at bidrage til at hæve den generelle standard for sundhed og velvære i samfundet ved at tilbyde fremragende sundhedsprodukter og -tjenester. Vi arbejder for at øge bevidstheden og uddannelsen omkring hverdagens sundhedspleje – og bekæmpe social stigmatisering – for at sikre, at hverdagens sundhedsproblemer adresseres og behandles.

Miljø

Vi arbejder løbende på at optimere vores værdikæder. Dette omfatter et tæt samarbejde med vores leverandører og kunder for at reducere spild og minimere miljøpåvirkningen fra vores forretningsaktiviteter.

Partnere

Vi ønsker at være en pålidelig partner for alle vores interessenter – kunder, leverandører, tjenesteudbydere, myndigheder osv. Vores mål er at fungere som en effektiv problemløser med en win-win-tankegang og et højt niveau af integritet.

Kunder og sundhedspersonale

Ved at lytte nøje til både kunder og vores kontakter i sundhedsvæsenet sikrer vi, at vi altid producerer undervisningsmaterialer og aktiviteter, der opleves som relevante, trygge og inspirerende. Indsigt fra vores møder inspirerer til produktudvikling, nye tjenester og i sidste ende endnu bedre muligheder for os til at øge menneskers livskvalitet.

Forbrugere

Vi ønsker at øge bevidstheden om behandlingsmuligheder og dermed øge folks livskvalitet. Vi lytter til og lærer af vores forbrugere for altid at kunne tilbyde det allerbedste.

Medarbejdere

Vi ønsker at tiltrække mennesker med en stærk iværksætterånd og tilbyde en dynamisk arbejdsplads, hvor vi udnytter vores kollektive viden og mangfoldighed til at nå Karos mål. Vi er en flad og ubureaukratisk organisation, der giver folk frihed til at træffe deres egne beslutninger.

Ejere

Vi bestræber os på at holde vores løfter til markedet og give vores ejere det bedst mulige risikojusterede afkast. Det opnår vi ved at implementere vores strategi og konstant arbejde fokuseret mod vores ambitiøse mål.

Vores værdier og arv

Vi lærer hele livet og er stolte af at være en del af folks hverdag. Styret af indsigt fra verden omkring os og med fælles værdier, arbejder vi hver dag for at nå vores mål.

Siden Karo blev grundlagt i 1987, har vi udvidet og fundamentalt ændret retningen for vores forretning, samtidig med at vi stræber efter at forbedre forbrugernes sundhed og velvære. Vores fire kerneværdier definerer, hvem vi er, og styrer den måde, vi driver forretning på.

pamplet

Udfordre

Vi tør udforske og udfordre branchens konventioner. Og vi vælger altid det smarte valg. Hvis der er en bedre måde at gøre tingene på, finder vi den.

Handle

Fremskridt er i vores DNA. For os betyder investering at gå hele vejen med fuld kraft – men aldrig på bekostning af integritet. Vi når vores mål gennem tillid og stærk eksekvering.

Forbinde

Ved at arbejde sammen på tværs af funktioner og grænser forbinder vi os med vores kolleger, partnere og slutbrugere for at definere den bedste vej frem.

Pleje

Omtanke er kernen i alt, hvad vi gør. Vi bekymrer os om menneskers sundhed og velvære. Og vi bekymrer os om verden omkring os.